Onze medewerkers doen hun uiterste best om zorg en diensten te bieden die aansluiten op uw persoonlijke
behoeften en wensen.
Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat, dat u niet tevreden bent over de door ons verleende zorg en diensten.
Klachtbrief bens thuiszorg Download
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn horen wij het graag als de zorg anders loopt dan u had verwacht of gewenst.
Het uiten van uw ongenoegen is niet alleen van belang voor uw eigen tevredenheid en welbevinden, het helpt ons ook om u en anderen in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
We stellen het op prijs als u uw klacht met de betreffende medewerker bespreekt. Dat is de kortste weg. Een gesprek neemt vaak al veel ongenoegen weg. Wilt u niet met de betrokkene(n) zelf spreken, dan kunt u eerst een beroep doen op de leidinggevende. Mocht u na contact met de leidinggevende nog niet tevreden zijn, dan kunt u contact opnemen met de manager of met de bestuurder van BENS Thuiszorg Zuidbaan 520 2841 MD Moordrecht telefoonnummer 0182 707 604
Bent u toch nog niet tevreden, dan heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de onafhankelijke degeschillencommissie. Dit noemen we de formele klachtenprocedure. BENS thuiszorg is aangesloten bij de degeschillencommissie Zorg https://www.degeschillencommissiezorg.nl